mandag den 30. januar 2012

Alting falder på plads! Everythings gets in the right position!

Hej venner.
Så er jeg her igen, to dage før jeg tager fra Aarhus!
Alt begynder bare at falde på plads nu. Jeg blev ringet op af min praktiklærer fra skolen i Danmark i morges, og hun fortalte at nu var den underskrevne kontrakt ankommet !
Så i morgen skal jeg ind på skolen og skrive den under, og så er det formelle helt på plads!

Det er en fed følelse!
Jeg begnyder at glæde mig mere og mere, det er helt mærkeligt at det faktisk er i overmorgen jeg tager afsted. Uh, bare at skrive/tænke på at det er i overmorgen giver mig sommerfugle i maven.

I hører snart fra mig igen!

Hilsen Abigail

------------------------------------------------------------------------------------

Hi friends.
Now I'm here again, two days before I leave Aarhus!
Everything is just getting into the right position now. I recieved a call from my teacher who is in charge of the internship at the school in Denmark, and she told me that now the signed contract has arrived !
So tomorrow I am going to the school to sign it, and then every formel things is settled!

It is a great feelings!
I begin to be more and more excited, it is strange that it actually is the day after tomorrow that I am leaving. Uh, just to write/think about that it is the day after tomorrow gives me butterflies in the stomach.

You will hear from me again soon!

Greetings Abigail

Ingen kommentarer:

Send en kommentar