fredag den 20. januar 2012

Første indlæg på min Ukraine-blog / First letter on my Ukraine-blog

Hej.
Dette bliver en kort introduktion til mig; hvem jeg er og hvorfor jeg skal til Ukraine.


Mit navn er Abigail Sortberg, jeg er 23 år gammel og bor i Aarhus.
Jeg læser til socialrådgiver på den internationale linje og står overfor 4. semester som er praktik-semesteret.


Jeg kommer i en kirke ved navn Kongens Folk i Aarhus, og mit pastorpar var i Ukraine forrige år og besøge en kirke og se deres arbejde. Da de kom hjem og fortalte om arbejdet så begyndte mit hjerte at slå hårdere og hårdere - og jeg kunne bare fornemme at Guds vilje for mig var at jeg skulle derned.


Kirken jeg skal ned til hedder The Embassy of the Blessed Kingdom of God for all nations - i folkemunde: Embassy of God . De har et gigantisk socialt arbejde som jeg skal ned og være en del af i 5 mdr. DET glæder jeg mig til!


Det var meget kort om mig og hvorfor jeg har valgt at tage til Ukraine - der kommer mere snart!


Alle mine blogs bliver tolket til engelsk for at mine engelsktalende venner også kan følge med. :)


Alt for nu, Abigail


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hi. 
This will be a short introduction to me; who I am and why I am going to Ukraine.
My name is Abigail Sortberg, I am 23 years old and I live in Aarhus, Denmark.
I am studying to become a socialworker on an international line, and I am just about to start the 4th semester which is my practice-semester.


I am attending a church called the Kings People in Aarhus, and my pastors were in Ukraine some years ago where they visited a church and saw their social work. When they came home and told about the work I could feel that my heart began to beat harder and harder - and I could just feel that God's will for me was to go there.


The church I am going to visit is called: The Embassy of the Blessed Kingdom of God for all nations - in short saying: Embassy of God . They have a huge social work that I am going to be a part of in 5 months. I am really looking forward!


That was very short about me and why I have chosen to go to Ukraine - more is soon to come!


All my blogs will be translated into english so all my english-speaking friends can follow me as well. :)


All for now, Abigail

Ingen kommentarer:

Send en kommentar